Inschrijf formulier

Senioren

​Voor volwassenen (18 jaar en ouder) bestaat de contributie uit drie elementen: een basiscontributie, een orkesttoeslag en een instrumenttoeslag. De orkesttoeslag betaal je als je in een orkest meespeelt. Speel je in meer dan één orkest mee, dan betaal je deze toeslag toch slechts eenmaal. Heb je een instrument van de harmonie in bruikleen, dan betaal je daarvoor de instrumenttoeslag. Ook deze betaal je maar één keer.

Basiscontributie

Orkesttoeslag

Instrumenttoeslag

per kwartaal

Voor jeugdleden (onder 18 jaar) hanteren we één contributiebedrag.

Jeugdcontributie

per kwartaal

Een tweede jeugdlid uit een gezin krijgt een korting van 20% op de contributie. Een derde of vierde lid krijgt een korting van 30%.

Studenten

Elke student van 18 jaar en ouder die een voltijd MBO/HBO/WO studie volgt, kan gebruik maken van de studentenregeling (basiscontributie en orkesttoeslag), dus excl. huur instrument, lesgeld en rietgeld. De student moet zich hiervoor zelf aanmelden met bewijs dat hij/zij een studie volgt.

Jeugdcontributie

Extra kosten

Rietblazers (klarinet, saxofoon, hobo, fagot) betalen nog een bijdrage van € 15,00 per jaar voor de rieten die verstrekt worden.

Nieuwe leden betalen eenmalig een borg van € 50,00 voor het in instrument in bruikleen.