Sponsoring

Ook als niet-lid kunt u de activiteiten van harmonie De Goede Hoop op diverse manieren financieel steunen, als vriend, als commissaris of als sponsor.

Vrienden

U wordt Vriend van de harmonie door jaarlijks een zelf gekozen bedrag te schenken aan de harmonie. Wij zijn u voor elk bedrag dankbaar.Doneert u vanaf € 25,-, krijgt u gratis twee toegangskaarten voor het nieuwjaarsconcert.
Als u zich wilt aanmelden als Vriend, neem dan contact op met onze secretaris.

Commissaris

Particulieren die jaarlijks een bedrag van minimaal € 300,- schenken worden benoemd tot commissaris van de vereniging.
Als u meer wilt weten over belastingvoordelen bij schenken aan de harmonie, neem dan contact op met onze penningmeester.

Sponsor

Als bedrijf kunt u jaarlijks de vereniging met een bepaald bedrag steunen. De tegenprestatie die daar tegenover staat wordt per individueel bedrijf afgesproken. Voor informatie hierover kunt u contact opnemen met de penningmeester.